loading...
نمونـه ماکـو
وب سـایت نمـونه مـا کــــو
آپلود عکس
ولی نژاد بازدید : 247 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

sms 

اس ام اس جدید

.

خدایا!
خورشید را به من قرض میدهی ؟
از تو که پنهان نیست
سرزمین خیالم سالهاست یخ بسته است…

sms 

ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎﺭﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺩ…
ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﻋﻤﺎﻕ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﺎﻻ ﺁﻭﺭﺩ…

sms 

میگن یه نخ سیگار آدم رو آروم میکنه…
من موندم این هم آدم قد یه نخ سیگار نیستن؟؟!

sms 

“خریت”
به ترتیب مخفف حروف اول این مراحله:
“خیـانت دیدن”
“رهـاش نکردن”
“یـار و یاورش بودن”
و در نهایت
“تنهـا موندن” !

sms 

حالم خوب است
اما
دلم تنگ آن روز هایی است
که
می توانستم از ته دل بخندم

sms 

سخت زدی تیشه به قلبم
همه تار وجودم
همه بودو نبودم
تو چه بودی که نبودم؟
تو چه سودی که نسودم؟
تو که مرداب نگاهت گذری کرد به سیلاب نگاهم
در این میکده بگشا که من اینگونه نبودم…

sms 

.

گردیدی دنیابرایت مفهومی ندارد تحمل کن شایدخودت دنیای کسی باشی

sms 

وقتی شیری با آمدن لاشخور ها طعمه اش را رها میکند…
نشان ترس نیست!
بلکه باورش این است که طعمه اش دیگر ارزش خوردن ندارد…

.

تکیه کن بر شانه هایم
شاخه نیلوفرینم
تا غم بی تکیه گاهی را به چشمانت نبینم…

sms 

چقدر سفت شده پدالِ دوچرخه ی دونفره ی دوستیمان…
یا من خسته ام یا شیب زیاد شده…
شاید هم تو دیگر رکاب نمیزنی…

sms 

گاهی در ندانستن امیدیست که در دانستن نیست…

sms 

چه رسم جالبیست !!!
محبتت را می گذارند پای احتیاجت…!
صداقتت را می گذارند پای سادگیت…!
سکوتت را می گذارند پای نفهمیت…!
نگرانیت را می گذارند پای تنهاییت…!
و وفاداریت را پای بی کسیت…!
و آنقدر تکرار می کنند که خودت باورت می شود که تنهایی و بیکس و محتاج!!!

sms 

کاش یه سری آدما مثل پینوکیو چوبی بودن، حداقل امید به آدم شدنشون بود

sms 

اس ام اس جدید

.

دل بستن مثل پرت کردن سنگی تو دریاست ولی دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگ از دریاست

sms 

این روزها ، …
هر جایی را که نگاه می کنم
پــــــــــر است از وجود آدمهای
” بی وجــــــود ” …

sms 

گمان میکنم هر انسانی روزی، جای خالی دوست را حس خواهد کرد؛
شاید روزی که تنها کفش‌های خالی اش مانده باشد …

sms 

دلم گرفته ازلغزیدن آدمادر گناه وخنده سرمست شان که از رضایت انجام گناه!

sms 

در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است
وقتی با این انهدام سخت از چشمانم افتادی

sms 

مگر با باد نسبتی داری؟…
چقدر شیبه تو یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت

sms 

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دست دادم
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند،
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی،…چه بلاتکلیفند خاطراتمان

sms 

به کدام جرم حکم صبر برای من صادر شده ، جرم من عشق بود.

sms 

نگران نباش حال دلم خوب است !!!
…نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست
نه از شیون های مداومش ، به وقت خواستن تو …
آرام
جوری که نبینی و نشنوی
گوشه ای نشسته ،
و رویاهایش را به خاک می سپارد

sms 

من “ارگ بمم”خشت به خشتم متلاشی! تو “نقش جهان”هروجبت ترمه و کاشی!در هر نفس این است دعایم همه جا:در زیرو بم زندگی ازرده نباشی!!!…لوتی

sms 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
سلام،امیدوارم در این وب سایت لحظات خوبی داشته باشید.نظر یادتون نره!!!!!!!!اگر پیام دیگری دارید از طریق تماس با ما در ارتباط بزارید. ایمیل: ramin9433@gmail.com erfanb79@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • وب زیست شناسی آقای تقی نژاد
  • علوم اجتماعی ( آقای عبدی پور )
  • هواداران رئال مادرید
  • گروه تاریخ شهرستان ماکو
  • کیمیا چت _ ماکو چت
  • جدیدترین فیلم های 2014
  • مهندسی و تولید علم
  • وبلاگ زیبای رامین ولی نژاد
  • علوم اجتماعی متوسطه اول
  • تاریخ ماکو
  • وبسایت ریاضی ماکو(آقای بابک بهادری)
  • دبيرستان زينب ماکو
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • پسرى تنها
  • جزوات درس هاى فنى
  • گروه مقاوت اسلامی
  • نجوم
  • بیا تو جوون شو برو بیرون
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • انرژی مثبت
  • پايگاه بسيج حضرت ولى عصر
  • ماکو
  • نخونده رد نشی
  • چتروم ماکو
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن شعرشهيد رابع استهبان
  • وبلاگ جذاب استاد حسن قلی زاده
  • مشاوره ى کنکور
  • وبلاگ آقای کوچری
  • ترول/عکس/اس ام اس
  • هیئت عزاداران سیدالشهداء
  • گروه عربی شهرستان ماکو
  • آموزش دین وزندگی 1
  • خرید تی شرت محرم
  • دانش تجربی
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • 3ho3n3
  • گروه آموزشي ماکو
  • غریب الغربا
  • ساخت بر(بلک برد)
  • سایت رهبر
  • 7007(سجاد بخون)
  • سایت شیمی اقای امان الله پور
  • عشق من ماکو
  • ایستگاه علوم
  • گروه معارف اسلامی ماکو
  • طراحی داخلی
  • پاورپوینت(رامین ولی نژاد)
  • زنگ تفریح
  • عاشقانه رند
  • خانه ی زبان ایران
  • علوم20
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    پرچم کدوم بالاس؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    لینکدونی

    تبادل لينک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 445
  • کل نظرات : 174
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 962
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,461
  • بازدید ماه : 1,461
  • بازدید سال : 47,830
  • بازدید کلی : 770,996
  • نرم افزارهای مورد نیاز
    مکان تبلیغات شما






    کد بنر تبلیغات عمودی
    تبلیغات

    کد بنر تبلیغات عمودی

    کد بنر تبلیغات عمودی