loading...
نمونـه ماکـو
وب سـایت نمـونه مـا کــــو
آپلود عکس
عرفان باباپور بازدید : 224 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (1)

دانش آموز ماکویی عضو تیم فوتسال دبیری تبریز، به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران دعوت شد.

به گزارش نمونه ماکو به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، «امیرحسین حسین پور» دانش آموز ماکویی پس از درخشش در تیم فوتسال جوانان دبیری تبریز به اردوی تیم ملی جوانان فوتسال ایران دعوت شد.

 
امیرحسین حسین پور دانش آموز سال دوم ریاضی فیزیک شهدای گمنام ماکو از بین ۱۵۰ نفر به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران دعوت شد.۱_۶۳۶۰۱۸۵۰۱۷۵۴۴۶۸۸۴۴_s
عرفان باباپور بازدید : 631 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)
 

توپ طلا (به فرانسوی: FIFA Ballon d’Or) از جوایز معتبر فوتبالی است که سالانه به بازیکن فوتبالی که سال درخشانی را پشت سر گذاشته باشد از طرف فدراسیون جهانی فوتبال اهدا میشود. مراسم توپ طلای سال ۲۰۱۴ در زوریخ سوییس برگزار شد که در ادامه شما را در جریان این مراسم قرار میدهیم.

مراسم امسال با سخنرانی سپ بلاتر، رئیس فیفا، آغاز شد و وی بعد از ابراز همدردی با کشور فرانسه به خاطر حملات تروریستی اخیر در این کشور عنوان کرد که: فوتبال می تواند صلح را به کشورها هدیه دهد. دست دادن در ابتدای بازی‌ها یک نشان جهانی برای صلح است و باعث ایجاد دوستی، احترام و بخشش می‌شود.

دانلود مراسم توپ طلای 2014

بلاتر صحبت‌هایش را با ابراز همدردی با کشور فرانسه پس از حادثه ترورسیتی در این کشور شروع کرد

در ادامه مراسم الکساندر دل پیرو، ستاره فوتبال ایتالیا برای معرفی تیم برتر سال روی استیج آمد. مانوئل نویر به عنوان دروازه بان سال انتخاب شد. فیلیپ لام، تیاگو سیلوا، سرخیو راموس و داوید لوئیز به عنوان مدافعین برتر سال خط دفاعی تیم برتر سال ۲۰۱۴ را شکل دادند. آندرس اینیستا، تونی کروس و آنخل دی ماریا به عنوان بهترین هافبک‌های سال و رونالدو، روبن و مسی هم خط حمله تیم منتخب سال را تشکیل دادند. کورتوا، مارسلو، آلابا، هوملس، دنی آلوس، مودریچ، یحیی توره، آلونسو، نیمار، ‏زلاتان، سوارز نیز بازیکنان برتری بودند که تیم ذخیره را شامل شدند.

دانلود مراسم توپ طلای 2014

تیم منتخب ۲۰۱۴

بعد از اعلام تیم منتخب سال، نوبت به معرفی رونالدو شد و مراسم با پخش لحظه‌های به یاد ماندنی رونالدو در سال ۲۰۱۴ ادامه پیدا کرد. رونالدو روی صحنه رفت و از کارلو آنجلوتی به عنوان یک مربی بزرگ قدردانی کرد و او را مردی فوق العاده خطاب کرد. همچنین رافائل نادال، ستاره اسپانیایی تنیس پیامی را در حمایت از کریس رونالدو منتشر کرد و از او به عنوان یک الگو یاد کرد.

در ادامه مراسم توپ طلای ۲۰۱۴ یواخیم لوو سر مربی جوان تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان بهترین مربی سال معرفی شد. لوو با کنار گذاشتن آنجلوتی توانست این عنوان را از آن خود کند.

دانلود مراسم توپ طلای 2014

و جایزه بهترین مربی سال تعلق گرفت به….یواخیم لوو

 رالف کلرمن، سرمربی تیم ولفسبورگ آلمان به عنوان بهترین مربی بانوان در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد و رقبای خود، نورو ساساکی، مارن مینرت را کنار زد. یروم والکه هم در ادامه جایزه فیرپلی مرسم بالون دور ۲۰۱۴ را به افراد داوطلبی که در رقابت های مختلف فیفا، در برگزاری مسابقات کمک کردند، اهدا کرد.

دانلود مراسم توپ طلای 2014

جایزه فیرپلی

در ادامه این شب فوتبالی پابلو آیمار، ستاره سال‌های نقبل تیم ملی آرژانتین در پیامی ویدئویی برای مسی آرزوی موفقیت کرد و به تقدیر از او پرداخت و بهترین لحظات مسی در سال ۲۰۱۴ پخش شد. نادین کسلر، بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه ولفسبورگ در کنرا رقیبانش مارتا برزیلی و ابی وانباک آمریکایی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ زن انتخاب شد. در هنگام اهدای جایزه به کسلر اشک‌های رالف کلرمن که سرمربی تیم ولفسبورگ که او هم به عنوان بهترین مربی انتخاب شده بود، جاری شد.


نادین کسلر به عنوان بهترین بازیکن زن سال ۲۰۱۴ انتخاب شد

خامس رودریگز ستاره تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید، بالاتر از رابین ون پرسی و استفانی روچ، جایزه پوشکاش سال ۲۰۱۴ را به خاطر زیباترین گل از آن خود کرد. او این گل را در جام جهانی ۲۰۱۴ در مقابل اروگوئه زده بود.

خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید

خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید

بعد از این جایزه مانوئل نویر روی سن رفت و گفت که سال فوق العاده‌ای را سپری کرده است. دِرِک نویتزکی، ستاره ی NBA، در پیامی ویدئویی به تمجید از هموطن خود، مانوئل نویر پرداخت و بعد از آن تصاویری از بهترین عملکردهای مانوئل نویر در سال ۲۰۱۴ نیز از نمایشگر سالن محل برگزاری پخش شد.

و بالاخره نوبت به جایزه توپ طلا شد و تیری هانری روی استیج آمد تا برترین بازیکن مرد سال ۲۰۱۴ را اعلام کند و سرانجام این جایزه به فوق ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو رسید و برای سومین بار به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد. لیونل مسی و مانوئل نویر نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دانلود مراسم توپ طلای 2014

ستاره پرتغالی برای سومین بار برنده توپ طلا شد

دانلود مراسم توپ طلای 2014

رونالدو این جایزه را به پسرش تقدیم کرد

دانلود مراسم توپ طلای 2014

دو ستاره فوتبال جهان در کنار هم. رونالدو و مسی هر دو اعلام کردند از اینکه بتوانند در یک تیم کنار هم بازی کنند خوشحال می‌شوند

دانلود مراسم توپ طلای 2014

عکسی گالا نایت فوتبالی

ولی نژاد بازدید : 474 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

بازیهای جام ملت‌های آسیا در روز دوشنبه از جذابیت بالایی برخوردار است بطوریکه تیم ملی ژاپن قهرمان دوره قبل این بازها در نیوکاسل ساعت 10:30 به مصاف، تیم ملی فلسطین می رود که اولین حضور خود در جام ملت ها را تجربه می‌کند.

تیم‌های اردن و عراق نیز در شهر بریسبان ساعت 12:30 به مصاف هم می روند.

ژاپن- فلسطین

تیم فوتبال ژاپن برای اولین مرتبه در تاریخ فوتبال این کشور مقابل فلسطین قرار می گیرد، ژاپن قهرمان دوره قبل جام ملتها بوده و سعی خواهد کرد در این دوره هم از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

ژاپن تاکنون 7 مرتبه به بازیهای جام ملت‌ها راه یافته و در 4 دوره 1992، 2000،2004 و 2011 به قهرمانی دست یافت، این تیم دارای رتبه 54 در رنکینگ فیفا است و پشت سر ایران دومین تیم برتر آسیا است.

کیسوکه هوندا ستاره تیم ژاپن و هافبک باشگاه آث‌میلان به دفاع از عنوان قهرمانی امیدوار است و گفت: فقط نباید اشتباه احمقانه‌ای از ما سر بزند، ژاپن توانایی شکست دادن فلسطین را دارد و به نظر نمی‌رسد دیگر تیم‌های گروه D هم رقیب چندان جدی برای ما باشند.

تیم فوتبال فلسطین اولین حضور خود در بازیهای جام ملت‌های آسیا را تجربه می کند، آنان در رنکینگ فیفا رتبه 115 را داشته و در اکتبر 2011 شکست سنگین 7 بر صفر را مقابل تیم ملی ایران تجربه کردند. البته آنان دارای رکورد یازده گل زده به تیم ملی گوام در آوریل سال 2006 هستند.

دمای هوا در شهر بریسبان 30 درجه سانتیگراد است که برای فوتبالیست‌های ژاپنی گرم محسوب می شود.

عرفان باباپور بازدید : 565 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

دیدار نهایی رقابتهای جام باشگاه‌های جهان را تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و سن لورنزو آرژانتین از ساعت 23 شنبه شب در مراکش برگزار کردند که این بازی را تیم رئال مادرید با حساب 2 بر صفر به سود خود پایان داد تا این جام را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. سرخیو راموس

نیمه نخست این بازی با حساب یک بر صفر به سود رئالی ها خاتمه یافت. در این نیمه تیم سن لورنزو سعی داشت با انجام یک بازی فشرده و دفاعی فضا را از مهاجمان رئال بگیرد. در این نیمه رئال با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان چندان در ایجاد موقعیت گل خوب کار نکرد با این حال ضربه سر سرخیو راموس در دقیقه 37 روی کرنر تونی کروز سرانجام قفل دروازه قهرمان لیبرتادورس را باز کرد تا نیمه اول با برتری رئال خاتمه یابد. در اواسط این نیمه مارسلو آسیب دید و جای خود را به  کونترائو داد.

در نیمه دوم نیز این تیم رئال مادرید بود که بازی را تهاجمی پی گرفت و خیلی زود در دقیقه 51 به گل دوم رسید. گرث بیل که در میان مدافعان حریف صاحب توپ شده بود با یک  ضربه بغل پا توانست برای دومین بار دروازه حریف را باز کند. بعد از آن هم شرایط تغییری نکرد و چند ضد حمله تیم سن لورنزو در دقایق پایانی تاثیری نداشت تا شاگردان کارلو آنچلوتی 2 بر صفر پیروز شوند و بیست و دومین برد متوالی خود را در رقابتهای مختلف جشن بگیرند.

در دیدار رده‌بندی تیم اوکلند سیتی بعد از اینکه در وقت‌های قانونی و اضافی برابر کروز آزول مکزیک به تساوی یک بر یک دست یافت در ضربات پنالتی 4 بر 2 برنده شد تا در رده سوم این مسابقات قرار گیرد.

 

عرفان باباپور بازدید : 451 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (2)
سعید معروف زمانی که کمتر شناخته شده بود در سفری به کشور کره جنوبی یک عکس یادگاری با بازیگر نقش جومونگ گرفته بود. شخصیتی که در یک برهه زمانی بسیار بر سر زبان ما ایرانی ها بود و با سریال "افسانه جومونگ" در ایران به شهرت رسید.

عکس یادگاری سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان با "سان ایل گوک" بازیگر نقش جومونگ را در زیر ببینید:

 

عرفان باباپور بازدید : 237 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز

امروز مورخه ۹۳/۸/۲۶ فینال مسابقات بین کلاسی در مدرسه نمونه دولتی شهدا گمنام ماکو بود . مسابقه ی فینال بین دو تیم سوم تجربی ۲ و دوم ریاضی بود که در ساعت ۱۲:۴۰ برگزار شد . در طی این مسابقه ی نفس گیر که تیم دوم ریاضی با نتیجه ی ۳ بر ۲ جلو بود که در ده ثانیه ی پایانی بازی مساوی شد و به ضربات پنالتی کشیده شد . در ضربات پنالتی سوم تجربی ۲ با نتیجه ی ۴ بر ۲ تیم دوم ریاضی را شکست داد و برنده ی ۲۵۰۰۰۰ تومان جایزه نقدی شد .

وبسایت مدرسه نمونه دولتی شهدای گمنام ماکو این پیروزی را به دانش آموزان سوم تجربی ۲ تبریک میگوید .

با تشکر مدیریت وب

ramin بازدید : 1305 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

12 ورزشگاه میزبانی جام جهانی 2014 را بر عهده دارند.

 

یکی از مشکلات کشور برزیل برای جام جهانی 2014، شرایط ورزشگاه های این کشور بوده است که نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است.

برزیل برای میزبانی جام جهانی 2014 در این کشور 12 ورزشگاه را معرفی کرده است.

تیم ملی ایران نیز در 3 شهر کوریتیبا، بلوهوریزنته و سالوادور به ترتیب به مصاف نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌و هرزگوین خواهد رفت.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود 26 خرداد ساعت 16 به وقت محلی در کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت و در دومین دیدار باید با سرگروه گروه F یعنی آرژانتین در تاریخ 31 خرداد 1393 ساعت 13 به وقت محلی در شهر بلوهوریزونته بازی خواهد کرد.شاگردان کارلوس کی‌روش چهارم تیر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سالوادور ساعت 13 به وقت محلی با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.

در زیر ورزشگاه های کشور برزیل برای میزبانی جام جهانی 2014 را می‌بینید:

 

 

ورزشگاه پرنامبوچو در شهر رسیفه، 46 هزارنفر

 

 

 

ورزشگاه فونته نوا در شهر سالوادور، 56 هزارنفر

 

 

 

ورزشگاه ناسیونال در شهر برازیلیا، 70 هزارنفر
بقیه در ادامه مطلب.....

 

 

 

ramin بازدید : 678 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

مصاف يوزهاي ايراني با عقاب‌هاي آفريقايي


هشت سال انتظار دوشنبه شب به پايان مي‌رسد. نمايندگان هفتاد ميليون ايراني نخستين ديدار خود را برابر سياه‌پوستان سبزپوش در جام جهاني 2014 برزيل برگزار خواهند کرد.

 

 

تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار خود در جام جهاني بيستم برابر نيجريه قهرمان جام ملت هاي آفريقا در سال 2013 قرار خواهد گرفت. ايراني‌ها براي ديدن تيم‌شان در جام جهاني 8 سال صبر کرده‌اند و حالا بايد در نخستين گام به مصاف نيجريه بروند.

ديدار نخست براي ايران همچنان که کارشناسان، بازيکنان و خود کي‌روش تاکيد کرده اهميت بسيار زيادي دارد. ايران تاکنون در هر سه دوره‌اي که در جام جهاني حضور داشته، در بازي اول شکست خورده است. اتفاقي که اگر اين بار نيفتد مي‌توان به صعود ايران از گروه اميد بست.

ملي‌پوشان ايران تمرينات بسيار شادابي را پشت سر گذاشته‌اند و جو مثبتي بر تيم حاکم است. تنها هاشم بيگ‌زاده است که با وجود تلاش زياد پزشکان نتوانست خودش را به بازي اول برساند.

* ايران

تيم ملي فوتبال ايران چهارمين حضورش را در جام جهاني تجربه مي کند. اين تيم پيش از اين سه بار در جام جهاني حضور داشته است اما نتوانسته از گروه خود به مرحله بعد صعود کند. ملي پوشان فوتبال ايران در 9 ديدار خود در جام جهاني به يک پيروزي، دو تساوي و شش شکست دست يافته است. تنها برد ايران در تاريخ جام جهاني در سال 98 برابر آمريکا بدست آمد که شاگردان جلال طالبي موفق شدند با نتيجه 2 بر يک آمريکا را از پيش روي بردارند.

ديدار ايران و نيجريه اهميت زيادي براي هر دو تيم دارد. تيم ملي ايران در جام هاي جهاني 98 و 2006 در حالي برابر يوگوسلاوي و مکزيک شکست خورد که مي توانست بازنده از زمين بيرون نرود.

تيم ملي ايران پس از ناکامي در صعود به جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در جام ملت هاي آسيا با افشين قطبي در مرحله يک چهارم نهايي برابر کره جنوبي شکست خورد و اين پاياني بر دوران قطبي در تيم ملي ايران بود. فدراسيون فوتبال ايران پس از گزينه هاي زياد در نهايت کارلوس کي روش را به عنوان سرمربي تيم ملي ايران در سال 2011 انتخاب کردند. مهم ترين ماموريت کي روش از همان روز نخست بردن ايران به جام جهاني 2014 بود. ايران در انتخابي جام جهاني و در مرحله نهايي با تيم هاي کره جنوبي، قطر، لبنان و ازبکستان هم گروه شد. ايران بازي هاي خودش را در انتخابي جام جهاني خوب شروع نکرد اما در نهايت موفق شد به عنوان تيم صدرنشين از گروه خود به جام جهاني راه يابد.

ايران اکنون با کارلوس کي روش چهارمين حضور در جام جهاني را تجربه مي کند و اميدوار است بتواند براي اولين بار کار بزرگي انجام دهد و از گروه خود به مرحله بعد جام جهاني صعود کند.

* نيجريه

نيجريه يکي از تيم هاي قدرتمند قاره آفريقا است. اين تيم اولين بار در جام جهاني 94 آمريکا توانست جواز حضور در جام جهاني را بدست آورد. نيجريه پس از آن غير از جام جهاني 2006 آلمان در بقيه دوره هاي جام جهاني حاضر بود. بهترين عملکرد نيجريه در جام جهاني به جام هاي جهاني 94 و 98 بر ميگردد که اين تيم به دور دوم جام جهاني صعود کرد.

عقاب هاي قاره آفريقا همچنين هفده بار در جام ملت هاي آفريقا حاضر بودند که موفق شدند سه بار در سال هاي 1980، 1994 و 2013 به قهرماني در اين رقابت ها دست يابد.نيجريه نيز همانند ايران از سال 2011 با استفان کشي کار مي کند. کشي 52 ساله يکي از بهترين مربي هاي قاره آفريقا است که در سال 2013 موفق شد عنوان برترين مربي قاره را به خود اختصاص دهد.

نيجريه در انتخابي جام جهاني موفق شد در مرحله نخست بالاتر از تيم هاي مالاوي، ناميبيا و کنيا به مرحله بعد صعود کند و در مرحله بعد نيز با برتري 4 بر يک برابر اتيوپي به جام جهاني راه يابد.

از جمله بازيکنان بزرگ تيم ملي نيجريه مي توان به ونسان انياما دروازه بان اين تيم، جوزف يوبو در خط دفاع، يان اوبي ميکل در خط هافبک و امانوئل امنيکه در خط حمله اشاره کرد.

تيم ملي ايران تاکنون يک بار با تيم هاي آفريقايي در جام جهاني بازي کرده است که به سال 2006 بر مي گردد جايي که ايران در ديداري تشريفاتي در شهر لايپزيک برابر آنگولا به تساوي يک بر يک رسيد.

ايران و نيجريه تاکنون يک بار برابر هم به ميدان رفتند که نيجريه موفق شده در آن به پيروزي برسد. نيجريه در سال 1997 با هدايت بورا ميلوتينوويچ در جام کارلسبرگ که در هنگ‌کنگ برگزار مي شد، موفق شد با يک گل ايران را شکست دهد. تک گل مسابقه را بازيکني 18 ساله به نام احمد گاربا به ثمر رساند.

* ايران – نيجريه

داور: کارلوس ورا (اکوادور)

ورزشگاه: بائيکسادا شهر کوريتيبا

ساعت: 23:30 دقيقه به وقت ايران
ramin بازدید : 658 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

تقابل ديدني ژرمن‌ها با سلسائوي اروپا


ديدارهاي گروه G جام‌جهاني از فردا با برگزاري ديدار حساس آلمان و پرتغال آغاز مي‌شود.

 

 

رقابت‌هاي گروه G جام‌جهاني برزيل فردا شب (دوشنبه) در حالي آغاز مي‌شود که آلمان هميشه مدعي بايد به مصاف برزيل اروپا يعني پرتغال برود.

بهترين نتيجه پرتغال در رقابت‌هاي جام‌جهاني به سال 1966 برمي‌گردد، جايي‌ که تلويزيون‌ها سياه و سفيد بودند و سيستم بازي‌ها مانند امروز اتوبوسي نبود. اکثر تيم‌ها بازي هجومي را ترجيح مي‌دانند.

شاگردان پائولو بنتو که ششمين حضور خود در جام‌جهاني را تجربه مي‌کنند، در نخستين بازي بايد به مصاف تيمي ريشه‌دار در جام‌جهاني بروند. تيمي که معمولا چراغ خاموش و بدون سر و صدا حرکت مي‌کند و در اواخر جام‌جهاني بين 4 تيم نهايي قرار مي‌گيرد. آلمان فردا شب در حضور مرکلِ عشق فوتبال خود، نخستين حريف پرتغال در جام‌جهاني است.

پرتغال با سختي و با پشت سرگذاشتن سوئد در مرحله پلي‌آف و البته با درخشش کريستيانو رونالدو به مرحله نهايي جام جهاني راه پيدا کرد. آنها در حالي خود را براي بازي فردا شب تيمشان مقابل آلمان آماده مي‌کنند که اخبار خوبي از کمپ اين تيم به گوش نمي‌رسد. رونالدو مصدوم است؟ رونالدو مصدوم نيست؟ رونالدو به بازي مقابل آلمان مي‌رسد؟ رونالدو به بازي مقابل آلمان نمي‌رسد؟ اين‌ها خبرهاي اصلي رسانه‌هاي آلماني و پرتغالي در روزهاي اخير است.

در روز افتتاحيه جام‌جهاني و زماني که برزيل به مصاف کرواسي رفته بود در جلسه تمريني پرتغال" CR7" تنها 15 دقيقه حضور داشت و به علت درد و مصدوميت زانو مجبور شد روي محل آسيب‌ديدگي يخ گذاشته و از جلسه تمريني خارج شد اگر چه پزشکان اين تيم نسبت به حضور رونالدو در اين بازي ابراز اميدواري کرده‌اند.

رونالدو در اين جام‌جهاني علاوه بر پختگي کامل در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد. او پس از 4 سال سرانجام مسي را پشت سرگذاشت و بهترين بازيکن جهان شد اما اينکه آيا او مي‌توانند مانند اوزه‌بيو، اسطوره فقيد کشورش پرتغال را به چهار تيم نهايي جام برساند و 9 گل بزند، سوالي است که قطعا در پايان جام مشخص مي‌شود.

پرتغال هم اکنون در رتبه چهارم رده بندي فيفا قرار دارد و بايد به مصاف تيم دوم رده بندي يعني آلمان برود. در تيم سلسائوي اروپا که لقبش هم مانند برزيل است ستاره‌هايي از جمله برونو آلوز، پپه، فابيو کوئنترائو، ژائوموتينيو، رائول ميرلس، هلدر پوستيگا و کريستيانو رونالدو حضور دارند.

در آن سوي ميدان،‌ ژرمن‌ها قرار دارند. تيمي استثنايي در تمامي ادوار جام‌جهاني. 11 دوره از 17 دوره حضور آنها همواره با قرار گرفتن بين 4 تيم پاياني همراه بوده است. سه دوره قهرماني در سال‌هاي 1954، 1974 و 1990 آنها را بعد از ايتاليا پرافتخارترين تيم اروپا کرده است. 4 دوره نايب قهرماني در سال‌هاي 1966، 1982، 1986 و 2002 در کارنامه آنها وجود دارد. سه بار در سال‌هاي 1970، 2006 و 2010 سوم جهان شدند و يک بار هم در سال 1958 به عنوان چهارمي بسنده کردند. تمامي اين ارقام گواه از آن است که آلمان همواره يک مدعي است.

آنها در گروه C منطقه اروپا و در يک گروه نه چندان دشوار قرار داشتند و از 10 بازي در 9 ديدار برنده شدند و تنها در يک بازي آن هم مقابل سوئد 4 بر 4 مساوري کردند. در گروه آلمان؛ سوئد، اتريش، ايرلند، قزاقستان و جزاير فارو حضور داشتند.

آلمان‌ها به فوتبال ماشيني معروف هستند و حتي اگر در يک بازي 4 گل هم عقب باشند بازهم احساسي نمي‌شود تا آخرين لحظه روي تاکتيک مدنظر سرمربي خود پافشاري دارند. 7 بازيکن اين تيم از ترکيب تيم فوتبال بايرن مونيخ هستند که احتمالا 5 يا 6 بازيکن ترکيب اصلي آلمان را تشکيل مي‌دهند.

به گفته برخي کارشناسان مشکل اين تيم درست در جايي قرار دارد که شاکله اصلي تيم را مونيخي‌ها تشکيل مي‌دهند، همان تيمي که فصل گذشته خالق تيکي‌تاکا روي نيمکت‌شان بود و بازيکنان آلماني اين تيم را به نوعي از فوتبال ماشيني دور کرد. البته گروهي ديگر بر اين باورند که اين موضوع احتمالا زمينه ساز موفقيت آلماني‌ها مي‌شود و بازيکنان ماشيني اين تيم با تيکي تاکاي پپ ترکيب مي‌شوند و بهترين عملکرد را به جاي خواهند گذاشت.

تيم دوم رنکينگ کنوني فيفا تحت هدايت يواخيم لو است. رهبر تيم او در ميانه ميدان لام است و تمامي خطوط ستارگان مشهور دارد. مانوئل نوير، فيليپ لام، مسعود اوزيل، باستين شواين‌اشتايگر، ماريو گوتزه، ميروسلاو کلوزه، توني کروز و لوکاس پودولسکي از جمله بازيکنان مطرح اين تيم هستند.

آمار و ارقام حکايت از برتري ژرمن‌ها دارد. دو تيم تا به حال 17 بار به مصاف هم رفته‌اند که 9 پيروزي سهم آلمان‌ها بوده و 5 ديدار دو تيم هم به تساوي انجاميده‌ است. پرتغالي‌ها هم 3 بار مقابل آلمان به برتري رسيده‌اند.

آخرين برد پرتغال به سال 2000 و در مسابقات يورو بازمي‌گردد که 3 بر صفر حريف را شکست دادند. آلمان‌ها پس از آن پيکارها و در سه ديداري که با اين تيم انجام دادند، همواره پيروز از ميدان خارج شدند. ژرمن‌ها در جام‌جهاني 2006 سه بر يک بازي را بردند، در يورو 2008 سه بر دو حريف را شکست دادند و در آخرين رويارويشان با سلسائوي اروپا يک بر صفر برنده ميدان مسابقه را ترک کردند.

دو تيم آلمان و پرتغال ساعت 20:30 روز دوشنبه به وقت ايران به مصاف هم مي‌روند.

 

ramin بازدید : 672 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

 

واليبال ايران مقابل برزيل به برتري رسيد


تيم ملي واليبال ايران در نخستين ميزباني خود در ليگ جهاني 2014 با نتيجه 3 بر 2 برزيل را شکست داد.

 

 سالن دوازده هزار نفري آزادي تهران يکبار ديگر مملو از علاقه مندان به واليبال شد. گوش تا گوش سالن را هواداراني پر کرده بودند که از يک ساعت جلو تر از آغاز مسابقه يکصدا ايران را تشويق مي کردند و هر دقيقه به شمار آن ها اضافه مي شد.

تيم ملي ايران در هفته چهارم ليگ جهاني با نتيجه 3 بر 2 و امتيازهاي (18-25، 27- 25، 20-25، 25-17 و 15-9) يکبار ديگر برزيل را شکست داد.

اين دو تيم در هفته سوم ليگ جهاني دو بار با هم مسابقه داده بودند. برزيل يکبار با نتيجه 3 بر2 و ايران هم يکبار با نتيجه 3 بر صفر پيروز شده بودند.

ست نخست: 25- 18 برزيل

ست دوم: 27 - 25 ايران

ست سوم: 25- 20 برزيل

ست چهارم؛ 25-17 ايران

ست پنجم؛ 15-9


و در نهایت پیروزی سرو قامتـــــان ایـــــران


 

پیروزی تیم والیبال ایران در لیگ جهانی مقابل قهرمان 9 دوره این مسابقات (برزیل) بر همه ے ایرانیـــان مبارکبـــاد.


ramin بازدید : 524 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

هلند با تحقير اسپانيا، انتقام گرفت


هلند با برتري پرگل پنج بر يک برابر اسپانيا توانست انتقام فينال جام جهاني آفريقاي جنوبي را از اين تيم بگيرد.


 

 هلند و اسپانيا در يکي از حساس‌ترين ديدار‌هاي مرحله گروهي جام جهاني در سالوادور به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه پرگل 5 بر يک به سود هلند به پايان رسيد.

اين ديدار در نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان رسيده بود. آلونسو از روي نقطه پنالتي براي اسپانيا و فان پرسي براي هلند گلزني کردند.

هلند در دقيقه 53 موفق شد با ضربه روبن به گل برتري برسد. کنترل توپ زيباي اين بازيکن و شوت هنرمندانه او لاله‌هاي نارنجي را پيش انداخت. هفت دقيقه بعد فان پرسي با شوتي سرکش ديرک دروازه کاسياس را به لرزه درآورد.

دي‌وريج مدافع پيش تاخته هلند موفق شد در دقيقه 64 دروازه اسپانيا را براي بار سوم باز کند.

هلند در ادامه بازي دست از تلاش نکشيد و موفق شد گل چهارم خود را نيز توسط فان‌پرسي به ثمر برساند. اشتباه مرگبار کاسياس و فرصت‌طلبي فان پرسي باعث شد اين بازيکن دروازه لاروخا را براي بار چهارم باز کند اما اين پايان کار نبود. حرکت نفوذي روبن در دقيقه 80 با پشت سر گذاشتن راموس باعث شد تا مهاجم بايرن‌مونيخ تير خلاص را نيز بر پيکر اسپانيا شليک کند.

اسپانيا در اين ديدار شرايط کابوس‌واري را تجربه کرد. کاسياس و خط دفاعي اسپانيا بارها مرتکب اشتباهات مرگ‌بار شدند.

مکزيک برابر کامرون به پيروزي رسيد


تيم ملي فوتبال مکزيک توانست در نخستين ديدار خود در جام جهاني 2014 مقابل مکزيک به پيروزي برسد.


 

  مکزيک و کامرون در دومين بازي گروه اول جام جهاني 2014 برزيل امشب از ساعت 20 و 30 دقيقه به مصاف يکديگر رفتند.

اين ديدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازي و تا پايان مسابقه ادامه داشت.

در نيمه اول اين مسابقه مکزيک عملکرد بهتري از حريف خود داشت. اين تيم طي دقايق 11 و 29 توسط دوسانتوس به گل رسيد که داور آنها را آفسايد اعلام کرد. در دقيقه 16 چوبو موتينگ توانست دروازه مکزيک را باز کند که اين گل هم از سوي کمک داور دوم آفسايد اعلام شد.

در 15 دقيقه ابتدايي نيمه دوم بازي کمي آرامتر دنبال شد. در ادامه باز هم مکزيک توانست بر توپ و ميدان مسلط شود و حملات زيادي را روي دروازه حريف تدارک ديد.

در دقيقه 60 دوسانتوس روي يک حرکت ترکيبي با دروازه‌بان کامرون تک به تک شد که ضربه زميني او را ايتاندجه دفع کرد تا روي ريباند پرالتا با يک ضربه بغل پا دروازه کامرون را باز کند.

بازي در نهايت با پيروزي يک بر صفر به سود مکزيک به پايان رسيد تا ياران ساموئل اتوئو کامروني به روزهاي آينده و ديدار مقابل کرواسي و برزيل اميدوار باشند.

رولدان داور کلمبيايي بازي به ويکتور مورنو از مکزيک و نونوکئو از کامرون کارت زرد نشان داد.

مکزيک با اين پيروزي 3 امتيازي شد اما با توجه به اينکه در بازي اول اين گروه برزيل توانست 3 بر يک مقابل کرواسي پيروز شود با کسب 3 امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

در دومين ديدار اين گروه سه شنبه شب برزيل و مکزيک و روز پنج‌شنبه کامرون و کرواسي به مصاف يکديگر مي‌روند.

 


شکست استراليا در اولين بازي برابر شيلي


در ديدار دوم گروه B جام جهاني 2014 برزيل، شيلي توانست مقابل استراليا به پيروزي برسد.


 

در ديدار دوم گروه B جام جهاني 2014 از ساعت 2 و 30 دقيقه شيلي و استراليا به مصاف يکديگر رفتند.

در نيمه اول اين ديدار شيلي توسط سانچز و والديويا در دقايق 12 و 14 به گل رسيد و تيم کيهيل توانست در دقيقه 36 يکي از اين گل‌ها را جبران کند تا دو تيم با پيروزي دو بر يک شيلي به رختکن بروند.

در نيمه دوم استراليا برخلاف نيمه اول نمايش بهتري ارائه داد. ضربه سر تيم کيهيل که در دقيقه 53 به گل تبديل شد از سوي داور به دليل آفسايد مردود شد.

ضربه برشيانو در دقيقه 56 را دروازه‌بان شيلي به زحمت به کرنر فرستاد.

دقيقه 61 ضربه وارگاس درحالي که در حال ورود به دروزاه بود توسط مدافع استراليا بيرون کشيده شد.

در دقيقه 92 بيئوسيجر توانست با يک شوت از راه دور گل سوم شيلي و تير خلاص استراليا را به ثمر برساند.

 اين مسابقه در نهايت با پيروزي 3 بر يک شيلي به پايان رسيد.

 در ديدار اول اين گروه هلند توانست با برتري 5 بر يک از سد اسپانيا بگذرد و در پايان روز نخست ديدار‌هاي گروه B در صدر جدول قرار بگيرد. اسپانيا مدافع عنوان قهرماني با توجه به شکست سنگيني که مقابل هلند متحمل شد در قعر جدول قرار گرفت. شيلي با اين پيروزي در رده دوم قرار گرفت و استراليا به دليل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

 


 

درباره ما
Profile Pic
سلام،امیدوارم در این وب سایت لحظات خوبی داشته باشید.نظر یادتون نره!!!!!!!!اگر پیام دیگری دارید از طریق تماس با ما در ارتباط بزارید. ایمیل: ramin9433@gmail.com erfanb79@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • وب زیست شناسی آقای تقی نژاد
  • علوم اجتماعی ( آقای عبدی پور )
  • هواداران رئال مادرید
  • گروه تاریخ شهرستان ماکو
  • کیمیا چت _ ماکو چت
  • جدیدترین فیلم های 2014
  • مهندسی و تولید علم
  • وبلاگ زیبای رامین ولی نژاد
  • علوم اجتماعی متوسطه اول
  • تاریخ ماکو
  • وبسایت ریاضی ماکو(آقای بابک بهادری)
  • دبيرستان زينب ماکو
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • پسرى تنها
  • جزوات درس هاى فنى
  • گروه مقاوت اسلامی
  • نجوم
  • بیا تو جوون شو برو بیرون
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
  • انرژی مثبت
  • پايگاه بسيج حضرت ولى عصر
  • ماکو
  • نخونده رد نشی
  • چتروم ماکو
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن شعرشهيد رابع استهبان
  • وبلاگ جذاب استاد حسن قلی زاده
  • مشاوره ى کنکور
  • وبلاگ آقای کوچری
  • ترول/عکس/اس ام اس
  • هیئت عزاداران سیدالشهداء
  • گروه عربی شهرستان ماکو
  • آموزش دین وزندگی 1
  • خرید تی شرت محرم
  • دانش تجربی
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • 3ho3n3
  • گروه آموزشي ماکو
  • غریب الغربا
  • ساخت بر(بلک برد)
  • سایت رهبر
  • 7007(سجاد بخون)
  • سایت شیمی اقای امان الله پور
  • عشق من ماکو
  • ایستگاه علوم
  • گروه معارف اسلامی ماکو
  • طراحی داخلی
  • پاورپوینت(رامین ولی نژاد)
  • زنگ تفریح
  • عاشقانه رند
  • خانه ی زبان ایران
  • علوم20
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    پرچم کدوم بالاس؟
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    لینکدونی

    تبادل لينک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 445
  • کل نظرات : 174
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 962
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 378
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 681
  • بازدید ماه : 681
  • بازدید سال : 47,050
  • بازدید کلی : 770,216
  • نرم افزارهای مورد نیاز
    مکان تبلیغات شما






    کد بنر تبلیغات عمودی
    تبلیغات

    کد بنر تبلیغات عمودی

    کد بنر تبلیغات عمودی